Consument heeft zomer al in de bol

Online shoppers in Nederland richten zich al op de zomer. Uit een data-analyse van shoppingsite beslist.nl, blijkt dat de populariteit van badmode als bikini’s de afgelopen twee weken met ruim 67 procent is gestegen ten opzichte van de periode ervoor.

Vorig jaar daalde het aantal mensen dat bikini’s online bekeek juist met vijftien procent in dezelfde periode. Toen waren vooral schaatsen en snowboots in trek.

Volgens beslist.nl is zeventien procent van deze stijging is te verklaren door de voorjaarsvakantie, 'los hiervan tonen de cijfers aan dat Nederland massaal toe is aan de zomer'.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!