Lacoste komt met nieuw winkelconcept

De Lacoste boutiques en shops zien er na een laatste en goed geregistreerde `verjongingskuur` een stuk moderner uit. Fros International, die dit voorjaar de volledig vernieuwde Boutique Lacoste aan de Amsterdamse P.C. Hooftstraat opende, noemt het nieuwe winkelconcept flexibeler, jeugdiger en eigentijdser. Lacoste hoopt daarmee naast de traditionele doelgroep, 35-plussers met oog voor mooie sportswear, ook een jongere groep naar de winkels te trekken. Steeds meer (jonge) bn`ers lopen met de krokodil op de linkerborst. De boutique in de P.C. Hooftstraat vormt als het ware een pilotstore voor de Lacoste dealers. Ongeveer 1.000 winkels over de hele wereld moeten voor eind 2007 van het nieuwe interieur voorzien zijn. Fros International telt nu vier Lacoste Boutiques in Nederland (Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Maastricht), maar wil uitbreiden. Initiatieven voor nieuwe boutiques zullen met ondernemers onder de loep genomen worden. Fros wil nog geen mogelijke vestigingslocaties prijsgeven. Het nieuwe winkelconcept is ook beschikbaar voor winkels die slechts een hoek van hun winkel hebben ingericht met Lacoste-kleding. De Amsterdamse Bijenkorf komt dit najaar al met een Lacoste corner voor de damescollectie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!