Is uw retail strategie multichannel?

De retail branche is volop in beweging. De crisis laat zijn sporen na. Winkels moeten sluiten, winkelstraten lopen leeg en de consument houdt de hand op de knip. Aan de andere kant koopt de klant steeds meer online. Vandaag de dag is uw klant volledig tijd-, plaats- en mediumonafhankelijk en kiest zelf het kanaal en tijdstip om met u in contact te komen en uw product te kopen. Kortom, uw klant is multichannel. Deze veranderende wereld bezorgt retailers uitdagingen waar ze op in moeten spelen.

Multichannel 2013 presenteert u de pioniers, experts en cases die u verder helpen met het opzetten en uitbouwen van uw multichannel retail strategie. Met meer dan 120 praktijkcases en kennissessies in 10 theaters, 200 exposanten en vele toonaangevende innovaties biedt Multichannel 2013 u de gelegenheid om inspiratie op te doen, kennis te delen, te netwerken en u klaar te stomen om de klant weer naar uw (online) winkel te trekken.

Bezoek gratis Multichannel 2013, op 23 en 24 april, in de Jaarbeurs Utrecht en maak van uw multichannel retail strategie een succes.

Klik hier voor meer informatie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!