Coolblue in de prijzen

Etailer Coolblue heeft de TNS Fanpage Award NL gewonnen. De formule sleepte de prijs in de wacht ‘omdat het Facebook-bezoekers het meest weet te boeien’. Coolblue werd gekozen door de volgers of fans van die pagina’s en de prijs werd uitgereikt tijdens Digital Marketing Live! in Amsterdam.

Bedrijven die een Facebookpagina hebben met minimaal vijfduizend fans konden meedoen.

De top-5:

1. Coolblue
2. Nestlé Babyvoeding
3. Volvo Cars Nederland
4. Specsavers
5. Ubisoft Nederland

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!