Nieuwe Makro-vestiging in Beverwijk

Groothandel Makro heeft een nieuwe vestiging in Beverwijk geopend. De winkel is de vijfde volgens de nieuwe strategie. De keten wil zich meer opwerpen tot partner voor ondernemend Nederland.

De nieuwe concepten die Makro heeft ontwikkeld passen binnen deze visie, zo start het bedrijf Koffiewereld, Officewereld, Kookwereld en Wijnwereld. Daarnaast zullen medewerkers van de groothandel meer werken als ‘mini-ondernemer’.

Deze vernieuwingen sluiten aan op renovaties die al eerder zijn doorgevoerd, zoals de vernieuwde versafdelingen voor groenten, vlees en vis, de nieuwe horeca-ingang, ruimere openingstijden en een Phone House-vestiging.

Makro lijkt met zijn horeca-afdeling te profiteren van zijn nieuwe concepten. Hoewel de horecamarkt in Nederland blijft krimpen, noteert de groothandelsketen voor het derde achtereenvolgende jaar een stijgende horecaomzet.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!