‘Converse en Threadless populairst op social media’

Converse en Threadless zijn dit jaar de populairste merken op social media. Net als in 2012 bekleden de Amerikaanse merken de eerste positie in de FashionUnited Facebook Index en FashionUnited Twitter Index.

Converse breekt met 36,2 miljoen likes op Facebook alle records. Victoria’s Secret staat met 22,1 miljoen likes op de tweede plaats, Adidas volgt met twintig miljoen. Er waren ook merken die het minder goed deden. Zo daalde Abercrombie & Fitch van de vijftiende naar de 22e plaats en moest Victoria’s Secret Pink vier plekken inleveren.

Online T-shirtontwerpshop Threadless was op twitter het populairst. Het merk heeft ruim 2,1 miljoen volgers op twitter, maar wordt door het Amerikaanse TOMS op de hielen gezeten. Dat merk heeft slechts 158 volgers minder. Victoria’s Secret doet het ook op twitter goed, zo komt het lingeriemerk met ruim twee miljoen volgers op de derde plaats in de Index.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!