IT’s in the Mix

Cor Molenaar is met actuele inzichten uit zijn laatste boek aanwezig op het tweede ‘IT’s in the Mix’ retail evenement in Leusden. Hij houdt daar een presentatie met als thema 'Red de winkel'. Dit keer zijn er ook praktische multichannelverhalen van onder meer Detailresult, Kijkshop en Rituals.

Zo spreekt Mark Hoppenbrouwers, supply chain director van Rituals, over de ambitie van een groei naar duizend winkels wereldwijd. Hij gaat in op de uitdagingen die het cosmeticaconcern op zijn weg ervaart. Maurice van der Leeden, teamleider ERP van Detailresult Groep NV, gaat in op de exploitatie van steeds vernieuwende winkelformules. De organisatie is het resultaat van de fusie tussen de familiebedrijven DekaMarkt en Dirk van den Broek.

Robin Tichler en Bram Buijns, werkzaam bij Kijkshop, spreken over de keten die al dertig jaar actief is in de wereld van virtueel winkelen. Dr. Herman Vissia gaat tot slot in op onderzoek naar datamining, ontologiegebaseerde sentiment en gemoedstoestand analyses en big data handling.

Het event wordt op 11 juni 2013 gehouden in Landgoed Leusderend in Leusden. Klik hier voor meer informatie en aanmelding.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!