Expertgroep verkent succes- en faalfactoren webshops

De expertgroep Online Ondernemen gaat de succes- en faalfactoren van webwinkels in kaart brengen tijdens het onderzoeksprogramma Shopping2020. Het lectoraat Online Ondernemen van de Hogeschool van Amsterdam is voorzitter van deze groep, waarvan op 13 juni tijdens het congres Shopping Tomorrow de formele kick-off plaats vindt.

Online Ondernemen is een van de negentien expertgroepen die gezamenlijk antwoord proberen te geven op de vragen hoe de consument in het jaar 2020 shopt en hoe retailers daarop in moeten spelen. De expertgroep richt zich daarbij op de factoren die van invloed zijn op de overlevings- en groeikansen van webwinkels in verschillende ontwikkelingsstadia. Samen met gastheer Markplaats en de lectoraat wordt dit met deskresearch, interviews en een online enquête onderzocht.

Voorafgaand aan dit werkcongres spreken onder meer Pieter Zwart, ceo van Coolblue, en Nick Jue, directievoorzitter van ING Nederland, over zaken als klanttevredenheid en gewijzigd consumentengedrag. Shopping Tomorrow is het startcongres voor het onderzoeksprogramma Shopping2020. Deze kick-off wordt gehouden op 13 juni 2013 op Nyenrode in Breukelen. Klik hier voor meer informatie over en hier voor aanmelding voor Shopping Tomorrow.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!