'Nieuwe Kijkshop' op IT's in the MIX

Kijkshop presenteert op retailevenement 'IT's in the MiX' de totstandkoming van de pilotstore in Tilburg. "Dat kan je eigenlijk samenvatten als 'Kijkshop opnieuw uitgevonden'", zegt Bram Bruijns, manager marketing en e-commerce van Kijkshop, over de winkel die eind april is geopend.

"We hebben daar getracht het online en offline kanaal naadloos in elkaar over te laten gaan", meldt Bruijns. Zo kan de klant zelf artikelen toevoegen aan een koopkaart, die bij de kassa wordt uitgelezen. "Met de winkel hebben we geprobeerd het online en offline shoppen samen te smelten in een winkelconcept."

Tevens hangt de crosschannel store vol met touchscreens. "Daarmee kunnen we de klant een oneindig assortiment bieden in een niet al te grote winkel. Dat geeft ons ook de mogelijkheid om winkels te openen op A-locaties", vervolgt hij. Zijn collega Robin Tichler, manager ICT & logistics, zal op het event ook ingaan op de logistieke veranderingen die bij het nieuwe concept komen kijken.

IT's in the MIX wordt op 11 juni 2013 gehouden in Landgoed Leusderend in Leusden. Andere sprekers zijn onder meer professor Cor Molenaar en Mark Hoppenbrouwers, supply chain director bij Rituals. Klik hier voor meer informatie en aanmelding.

Bekijk de eerste foto's van de nieuwe Kijkshop winkel op onze Facebook-pagina.

Eerder: Kijkshop opent eerste crosschannel store





Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!