Groningen wint Nationale Citymarketing Trofee

Groningen heeft de Nationale Citymarketing Trofee 2013 gewonnen. De stad heeft volgens de jury een consistent marketingbeleid en doet het erg goed op social media. Tevens prees de jury de bekende slogan ‘Er gaat niets boven Groningen’.

Ook Veenendaal viel in de prijzen. Het won de prijs voor beste citymarketing gemeente met minder dan honderdduizend inwoners. De jury vond dat de gemeente scherpe marketingkeuzes heeft gemaakt en daar goed invulling aan heeft gegeven. Zo versterkte het de organisatiekracht en organiseerde het allerlei relevante activiteiten.

Den Haag en Eindhoven waren ook genomineerd voor de Nationale Citymarketing Trofee. De trofeeën werden uitgereikt tijdens het Nationaal Congres Citymarketing op de SS Rotterdam.

Eerder: Nominaties Citymarketing Trofee

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!