Jumbo test producten via Facebook-app

Jumbo introduceert de Facebook-applicatie Jumbo Testmarkt. Fans van Jumbo kunnen zich hier aanmelden om verschillende producten te testen. Iedere maand proberen geselecteerde testpersonen een nieuw product.

De testers krijgen het product thuisgestuurd en kunnen via de app doorgeven hoeveel sterren zij het product waard vinden. Hierbij moeten ze rekening houden met de smaak, de hoeveelheid, de prijs/kwaliteit-verhouding en de verpakking. Ook kunnen ze een rapportcijfer aan het product toekennen dat vervolgens op de Jumbo Facebookpagina geplaatst wordt.

In de Jumbo Testmarkt zullen niet alleen huismerkproducten, maar ook A-merken getest worden. De feedback die het panel geeft kan de supermarktketen gebruiken bij de verdere ontwikkeling van producten. Met de Testmarkt wil Jumbo klanten ‘laagdrempelig kennis laten maken met verschillende producten en daarover feedback verzamelen'.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!