Zalando niet chique genoeg voor Hugo Boss

Het Duitse luxemerk Hugo Boss haalt een groot deel van zijn collectie uit de online schappen van Zalando. De online modeverkoper is voor Boss niet elegant genoeg.

“Bij Zalando passen zowel de context als de luide slogan ‘Schreeuw van geluk’ niet bij de premium eisen van ons merk”, aldus Ingo Hesse, directeur voor Duitsland en Oostenrijk. Het modebedrijf vindt het belangrijk om bij alle verkoopkanalen goed over de juiste positionering na te denken. Dus ook bij online verkoop.

Klanten van Zalando kunnen voorlopig nog wel de lijnen Hugo, Boss Orange en Boss Green blijven bestellen.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!