HEMA-inhaker en spelfouten

Inhakers van HEMA, een vliegtuigmaatschappij en een bakkerij kwamen afgelopen week langs op Facebook.

HEMA probeert via een advertentie klanten van Marlies Dekkers voor zich te winnen. Hoewel de lingerieketen woensdag failliet werd verklaard, hoeven de klanten zich volgens HEMA geen zorgen te maken. 'Wij vangen ze wel op', aldus de Nederlandse winkelketen.

Bakkerij Peter Gorter springt op zijn beurt in op de cookiewet. Met het bord 'Ja, ik accepteer de koekies' wil de bakker uit Edam de aandacht van het winkelend publiek trekken.

Brussels Airlines tovert spelfouten in een huis-aan-huisfolder om tot een aanbieding. De woorden 'vulcht' en 'rijsagentschap' zijn nu een code, waarmee klanten vijftien procent korting op Europese vluchten krijgen.

Verder aandacht voor het drukste moment van de week voor online kledingverkopers, de nieuwste marketingcampagne van Coca-Cola met 3D-printing en de herfstcatalogus van J. Crew op Pinterest.

Volgens ons ook op Facebook.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!