Jumbo haakt in op prijzenslag AH

Jumbo start vandaag een nieuwe reclamecampagne om zijn laagste prijsgarantie te benadrukken. Daarmee speelt de supermarktketen in op de prijzenslag die Albert Heijn maandag is gestart.

"We zijn blij dat we het in Nederland nu over vaste lage prijzen hebben", stelt algemeen directeur Frits van Eerd. Hij wijst erop dat klanten bij Jumbo iedere dag de laagste prijs krijgen. "Vindt een klant een product elders blijvend goedkoper, dan geven wij dat product gratis mee en passen wij natuurlijk de prijs aan", zegt hij in een persbericht.

Jumbo heeft een vast team van prijsmeters die dagelijks de prijzen bij branchegenoten controleert. Hoeveel productprijzen de supermarktketen als gevolg van de prijsverlagingen van Albert Heijn heeft aangepast, wil Jumbo niet kwijt. "De prijzen zijn maandag al waar nodig verlaagd", zegt een woordvoerder tegen RetailNews. Ook Detailresult en Coop Supermarkten lieten weten mee te gaan in de prijzenslag van Albert Heijn.

Eerder: Concurrenten volgen prijzenslag Albert Heijn

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!