Pop-up winkels en een duurzame verpakking

Fashionretailers Zalando en C&A openden afgelopen week tijdelijke winkels in het centrum van respectievelijk Amsterdam en Parijs. Op Facebook foto's van de twee vestigingen.

De pop-up store van C&A in de vorm van een fiets is opgebouwd voor Pompidou, het centrum voor moderne kunst. De tweewieler staat symbool voor de campagne 'Denim on the move'.

De winkel van Zalando was tot afgelopen zondag geopend in de Amsterdamse Kalverstraat. De nieuwe najaarscollectie werd getoond en kon door het winkelende publiek direct online worden besteld.

Zeven procent van de Nederlanders heet het dit jaar online zijn boodschappen gedaan, vond accountantsbureau Deloitte recent uit. Een grappig bedoelde video verraadt echter dat het nog niet zo eenvoudig is.

Verder op Facebook een foto van de duurzaam verpakte hardloopschoenen van Newton en beeldmateriaal van de schitterende Burberry-winkel aan Regent Street, Londen. Verder de cover van RetailTrends 10, de dertigste editie van de Drie Dwaze Dagen en de veelbesproken pagina uit het nieuwste speelgoedboek van Bart Smit.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!