Stichting Batterijen opnieuw hoogst gewaardeerd voor promoties

De lopende promotieacties van Stichting Batterijen worden door de consumenten gewaardeerd. Net als vorige keer staat de stichting, die de kans op het winnen van reischeques weggeeft bij het inleveren van batterijen, bovenaan in de Promotie Barometer Top 10. Op de tweede plaats staat Becel. Becel heeft deze positie te danken aan de actie waarbij een vergoeding wordt gegeven voor Pro-activ door zorgverzekeraar VGZ. Het betreft hier eigenlijk een spaar-cashrefund, maar door de vergoeding te verstrekken via een zorgverzekeraar zorgt Becel voor een sterke onderbouwing van de gezondheidsclaim van Pro-Activ. In de Top-10 staan twee promotieacties van Albert Heijn. Op de derde plaats staat de AH jokers-stickeractie, op de negende plaats de AH kras en win-actie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!