Amazon opent luxe cosmetica-webshop

Amazon heeft een luxueuze cosmetica-webshop geopend. In de Luxury Beauty Store kunnen klanten terecht voor producten voor nagels, wimpers, lippen, ogen en huid.

In tegenstelling tot veel andere concepten van de e-tailer presenteert Amazon het assortiment niet als het goedkoopst of meest volledig, maar kiest een team van twaalf redacteuren producten van in totaal 24 luxe merken, die passen bij actuele trends.

Klanten van de Luxury Beauty Shop kunnen producten zoeken op eigenschap, categorie of trend. “Op de site vinden shoppers uitgebreide productinformatie, visuals en redactionele content, die kunnen helpen bij de aankoopkeuze.”

Amazon verkoopt onder andere geuren van Burberry en producten van L’Occitane, NARS en Stila. De prijsverschillen met andere ketens zijn miniem.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!