Cheap Monday opent eigen webshop

Het Zweedse denimmerk Cheap Monday, onderdeel van H&M, opent dit jaar een eigen webshop. De online versie van het merk gaat zich richten op dezelfde markten als Monki en COS. De online winkel zal beschikbaar zijn in achttien landen in Europa.

Volgens coo Håkan Ström opent het label een webshop vanwege de vele vragen van consumenten die niet weten waar ze de producten kunnen vinden. “Cheap Monday is momenteel verkrijgbaar via een aantal retailers, verspreid over de hele wereld. Met onze eigen webshop wordt het complete assortiment van Cheap Monday beschikbaar gemaakt. En als bonus ontmoeten we onze klanten in onze eigen digitale omgeving”, aldus Ström.

Het label breidt de komende maanden ook het eigen winkelnetwerk uit. Zo opent Cheap Monday eind 2013 een winkel in Beijing, gevolgd door filialen in Shenyang en Parijs begin 2014. Op dit moment is Cheap Monday in zo’n tweeduizend winkels en warenhuizen te koop.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!