Sarenza lanceert eigen app

Online schoenenwinkel Sarenza lanceert een mobiele applicatie in Nederland. Daarnaast heeft de Franse etailer een tweetalige webshop in België geopend. Dat laat een woordvoerder weten aan RetailNews.

Sarenza zette afgelopen juni al de stap naar mobiel met een responsive website. Ceo Stéphane Treppoz liet destijds weten dat tien procent van zijn bezoekers uit 'mobiele shoppers' bestaat. "De applicatie stond eigenlijk gepland voor afgelopen september", zegt de woordvoerder. De Android-app is inmiddels al beschikbaar. "De wens is om de app binnen twee maanden voor alle smartphones beschikbaar te krijgen."

De Franse speler is sinds april 2012 actief in Nederland. Met de opening van een Belgische webshop is Sarenza nu actief in 25 Europese landen. Begin volgend jaar verwacht de webverkoper zijn tien miljoenste product in Europa te verkopen.

Eerder: Sarenza lanceert mobiele webshop

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!