3D-bodyscanner en bewegende paspoppen

Video's over een 3D-bodyscanner en bewegende paspoppen waren afgelopen week de populairste Facebook-items.

Bloomingdale's biedt in New York een oplossing tegen het gesteggel met kledingmaten. Een 3D-bodyscanner meet vooraf alle maten van de klant op, waarna hij digitaal kledingsuggesties krijgt.

De Japanse kledingketen United Arrows liet paspoppen met behulp van de Kinect voorbijgangers nadoen. Meer aandacht voor paspoppen was er in de wekelijkse rubriek 12x. Daarin kwamen twaalf originele toepassingen van mannequins voorbij.

Tien megabedrijven zijn samen goed voor bijna elke aankoop van de consument. De verschillende merken van producenten als Unilever en Procter & Gamble staan in één overzicht weergegeven.

Verder op Facebook de covers van RetailTrends en EtailTrends, een actie van AH to go in Duitsland, winkelbeeld van de Amsterdamse vestiging van Urban Outfitters en een schappresentatie van de Amerikaanse websuper en Ahold-dochter Peapod in een tunnel.

Volg ons ook op Facebook.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!