PLUS benadrukt promoties op winkelvloer

PLUS test in zijn pilotwinkel in Valkenswaard een winkelroute die aanbiedingen en acties flink in de schijnwerpers zet. De sterke promotie voor goedkopere producten moet nieuwe klanten trekken.

In de pilotwinkel worden voordelige prijslijnen duidelijk uitgelicht en zijn felrode vloerstickers geplakt bij de stellingen met aanbiedingen. Ook hangt aan het plafond rode signing die klanten al van ver op de aanbiedingen wijst en staat er op de winkelvloer een pallet met een OP=OP aanbod. Deze week zijn dat bijvoorbeeld dozen met wijn.

Het exclusieve gedeelte van de pilotwinkel bestaat uit een foodservicecounter, waar onder andere verse pizza’s en wraps worden bereid. Ook is er een assortiment met buitenlandse en binnenlandse kazen, exclusieve vleeswaren en vers gebrande noten van speciaalzaak Kaatje Jans. De broodafdeling is voorzien van een nieuw broodmeubel dat de formule heeft ontwikkeld voor de nieuwe broodlijn Korenlander Rustiek.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!