Tesco-supers worden vrijetijdscentra

Tesco gaat zijn grootste supermarkten ombouwen tot lifestyle- en vrijetijdscentra om klanten met kinderen aan te trekken. De Britse retailer wil een deel van zijn winkeloppervlakte in Newport en Stockton verhuren aan zogenoemde 'specifieke retailers' en aan speelplaatsen van Funky Monkeys.

“Deze stap zal onze winkels een betere bestemming maken voor klanten”, aldus James Wiggam van Tesco. “De speelparadijzen van Funky Monkeys geven drukke families de mogelijkheid om het doen van de wekelijkse boodschappen te combineren met plezier voor de kinderen.”

In de winkel in Watford opende Tesco al een vestiging van koffiezaak Harris + Hoole, een vestiging van familierestaurantketen Giraffe en een kledingwinkel. Daarnaast heeft de retailer de handen ineen geslagen met The Original Factory Shop, een discounter die speelgoed en huishoudelijke producten verkoopt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!