AH to go rolt vernieuwd concept uit

Ahold gaat zijn vernieuwde AH to go-formule landelijk uitrollen. Half juni opende het concern een pilotwinkel in het AMC in Amsterdam. Na het doorvoeren van enkele verbeteringen is het concept nu klaar voor de rest van Nederland.

Volgens Ahold past de inrichting van het vernieuwde winkelconcept bij de behoefte van de klant die onderweg is. Zo richt de formule zich zowel in de bakkerij, als in de groente en fruit en koffie meer op directe consumptie en verse producten. Ook kunnen klanten er terecht voor de boodschap voor thuis en zijn er non-food producten aan het assortiment toegevoegd, die aansluiten bij de locatie en doelgroep van de Albert Heijn to go. Een voorbeeld hiervan zijn fietslampjes.

De to go-vestiging op het NS-station Den Bosch zal als eerste een metamorfose ondergaan. Op hetzelfde station opende Ahold veertien jaar geleden de allereerste AH to go. Eind van dit jaar moet de vernieuwde formule landelijk naar twaalf winkels zijn uitgerold. In 2014 zal de uitrol verder worden doorgezet.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!