AH verkoopt Bol.com-boeken via touchscreen

Albert Heijn gaat vanaf vandaag boeken verkopen via een grote touchscreen monitor in de winkel. Het scherm wordt zes maanden in een vestiging in Huizen.

De zogenoemde virtuele boekenplank biedt de klant keuze uit vijfhonderd boektitels. De bestelling kan direct via een pinbetaling worden afgerekend en is vanaf de volgende dag af te halen in de supermarkt. Met de proef wil Albert Heijn onderzoeken in hoeverre deze aankoopvorm aansluit bij de behoefte van de klant.

De test is de nieuwste samenwerking van de Zaanse supermarktketen met zusteronderneming bol.com. De twee partijen onderzoeken de mogelijkheden om elkaar verder te verspreiden, liet een AH-woordvoerder eerder deze maand weten aan RetailNews  Zo verspreidde bol.com onder meer al een speelgoedfolder in het oktobernummer van Allerhande, terwijl Albert Heijn afgelopen mei startte met de verkoop van e-readers.

Kijk voor een foto van de touchscreen monitor in de winkel van Albert Heijn op onze Facebookpagina

Eerder: Albert Heijn en bol.com intensiveren samenwerking

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!