Burberry start beautyconcept

Burberry heeft met de Burberry Beauty Box een nieuw parfumerie- en make-upconcept in Londen geopend. In de winkel zijn exclusieve make-up artikelen en modeaccessoires verkrijgbaar. Daarnaast kunnen klanten er virtueel nagellak uitproberen en een persoonlijke make-up tutorial krijgen.

De Burberry Beauty Box brengt de fysieke en digitale aspecten van de fashion- en beautywereld van de winkelketen samen, stelt chief creative officer Christoper Bailey. In de winkel kan alleen worden afgerekend via iPads en iPhones.
De lancering van de winkel past in Burberry’s focus op de beautybranche sinds de retailer die licenties eind 2012 terugkocht van Inter Parfum SA. Deze focus vertaalt zich ook in de mogelijkheid voor klanten om onmiddellijk na afloop van de Burberry ready-to-wear shows de gepresenteerde beautyproducten aanschaffen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!