Best Buy experimenteert met Google Hangouts

Best Buy experimenteert met het gelijktijdig aanbieden van producten die online besproken worden tijdens een Google Hangout. De ‘shoppable hangout’ wordt gehost door verschillende tech-experts, die allerlei producten behandelen. Op een menu aan de rechterkant van het scherm verschijnen tegelijkertijd links, waar kijkers op kunnen klikken om het artikel dat ze interessant vinden te bestellen.

De elektronicaketen zet Google ads in om voor de Hangouts het juiste publiek te trekken. De optie is vooralsnog voor een gelimiteerd aantal klanten beschikbaar. Of consumenten het liefst kijken via hun laptop, smartphone of tablet is nog onduidelijk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!