Zeeman vergroot focus op non-textiel

De nieuwste Zeeman-winkel in Alphen aan den Rijn moet consumenten prikkelen met een groot aanbod aan non-textiel. De XL-vestiging biedt plaats aan 150 tot tweehonderd producten als shampoos, hardwaren en babyartikelen, vertelt een woordvoerder aan RetailNews.

Daarmee ligt de focus in deze winkel sterker op non-textiel dan in andere Zeeman-vestigingen. Dat komt volgens de woordvoerder omdat de winkel daar met ruim zeshonderd vierkante meter vloeroppervlak voldoende ruimte en traffic voor heeft.

Alle non-textiel producten liggen tijdelijk in de winkel, om de consument zo te blijven verrassen, vertelt hij. "De artikelen zijn daarnaast stuk voor stuk scherp geprijsd en nergens goedkoper te verkrijgen."

De winkel van Zeeman in Alphen aan den Rijn, waar in 1967 de eerste textielsuper zijn deuren opende, is de 36e XL-vestiging van Zeeman. In totaal beschikt Zeeman over meer dan 1.200 winkels in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!