Startup bezorgt alleen in avonduren

De Amerikaanse bezorgdienst Luna bindt de strijd aan met retailers die online bestellingen niet ’s avonds afleveren. Consumenten die gebruik willen maken van de startup shoppen gewoon online, maar selecteren als afleveroptie het hoofdkantoor van Luna in San Francisco.

Vervolgens loggen ze in via hun Luna-account of iPhone-app en selecteren ze een bezorgtijd in de avonduren. Luna bezorgt voor 6.99 dollar (ruim vijf euro) het pakket op de aangegeven tijd, wanneer de klant zeker weet dat hij thuis is.

De bezorgdienst opereert dagelijks tussen zeven uur 's avonds en middernacht, behalve op zaterdagavond. Luna is tot nu toe alleen actief in de omgeving van San Francisco, maar is van plan om snel uit te breiden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!