Sainsbury's krimpt entertainmentaanbod in

Sainsbury’s stopt met de online verkoop van cd's, dvd’s en boeken. De Britse supermarktketen ziet de vraag steeds verder afnemen en wil zich daarom richten op on-demand entertainment, waaronder het streamen van films en televisieseries.

“We zien dat de online mogelijkheden vooral liggen in digitale producten. Cd’s, boeken, games en films kunnen nog wel worden verkocht in onze fysieke winkels”, aldus een woordvoerder. Wel wordt deze collectie steeds verder ingekrompen en zal het aanbod grotendeels gericht zijn op impulsaankopen.

De winkelruimte die dat oplevert zal worden gebruikt voor de verkoop van producten met een hogere winstmarge, waaronder kleding.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!