JeansOnline haalt retouren na kwartier op

JeansOnline.nl heeft een bezorgservice gelanceerd waarbij klanten de online bestelde producten na een kwartier kunnen retourneren. Hierbij plaatst de klant vóór 19.30 uur een bestelling waarbij hij de gewenste leverdag met drie uurstijdvak aangeeft. Een half uur tot een uur voor bezorging ontvangt de klant een sms-bericht met het exacte bezorgtijdstip. Een kwartier na levering komt de koerier terug om de producten eventueel mee terug te nemen. Deze bezorgservice is alleen beschikbaar op werkdagen.

“Klanten ervaren retourneren als een negatieve ervaring bij online shoppen”, zegt algemeen directeur Robert Jan Visser. “Met deze service willen we deze zorgen wegnemen.” De kosten voor de service EASY FIT&RETURN hangen af van het totaalbedrag van de bestelling en variëren van 9,95 euro tot 19,95 euro. De dienst is gratis bij een bestelling van boven de 250 euro.

De kosten liggen vrij hoog, beaamt een woordvoerder. “Dat is onvermijdelijk omdat de koerier sowieso terugkomt, ongeacht of hij de producten weer meeneemt.” Een voordeel voor de klant is dat de retouren de volgende dag weer terug zijn bij de fashionspeler. “Die kunnen we daardoor sneller verwerken en het geld snel terugstorten.”

Eerder:
JeansOnline garandeert laagste prijs

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!