Westfield experimenteert met passervice

Londense consumenten kunnen binnenkort hun online bestelde kleding fysiek passen in het winkelcentrum Westfield. Met de nieuwe dienst van Collect+, een Engelse logistieke partij die inmiddels 5500 aflever- en verzendlocaties telt, kunnen klanten hun kleding naar het winkelcentrum laten opsturen, om vervolgens hun bestelling daar te passen en wanneer nodig direct te retourneren, schrijft Emerce.

Voor Westfield is de nieuwe service, net als het ‘handsfree shoppen’, waarbij de aankopen van de klant worden thuisbezorgd, onderdeel van de online winkelbeleving van zijn klanten. Het winkelcentrum, dat middenin Londen ligt en zijn klanten de mogelijkheid geeft een uur lang gratis te parkeren, onderzoekt met deze proef of de service aanslaat bij zijn klanten.

Voor webwinkeliers die al samenwerken met Collect+ verandert er met de invoering van de service niets. Klanten zien op de betreffende websites alleen Westfield als extra bezorgadres verschijnen. De click & collect-dienst wordt al aangeboden door Amazon, Asos en House of Fraser.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!