'Kom slecht bereikbare winkeliers tegemoet'

Retailers die moeilijker bereikbaar zijn voor klanten vanwege werkzaamheden of evenementen, moeten een compensatie ontvangen. Dat zegt Hans Biesheuvel, voorzitter van brancheorganisatie ONL tegen NU.nl. 

Biesheuvel denkt daarbij niet per se aan een financiële tegemoetkoming. “De gemeente kan vergunningen waar een ondernemer normaal maanden op moet wachten, sneller uitgeven”, aldus Biesheuvel. 

Daarnaast moeten retailers meer betrokken worden bij de besluitvorming wanneer hun winkel slechter bereikbaar is voor consumenten. “Ondernemers hebben er veel last van wanneer een winkelstraat een half jaar open ligt. Je kunt veel winnen door met elkaar om te tafel te gaan zitten.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!