The Body Shop sluit PoS-overeenkomst met Fujitsu


The Body Shop International Plc, retailer in hoogwaardige, natuurlijke producten voor huid- en lichaamsverzorging, heeft IT-services-specialist Fujitsu aangesteld als wereldwijd Point-of-Sale (PoS)-partner. Fujitsu gaat alle ruim 2.000 filialen van The Body Shop, verspreid over de hele wereld, TeamPoS 2000-systemen en infrastructure-management-services leveren. Ook de 300 filialen die de retailketen de komende jaren nog gaat openen, worden van dit PoS-platform voorzien. Fujitsu installeert de systemen regio voor regio, beginnend met de Verenigde Staten, gevolgd door Engeland, de rest van Europa en Azië/Pacific. Jon Granville, Directeur IT van The Body Shop International: "Toen wij op zoek gingen naar een nieuwe IT-partner wilden we één leverancier die ons niet alleen wereldwijd de gewenste PoS-hardware kon leveren, maar deze ook kon ondersteunen - dit in combinatie met een win-win-visie op het partnership. Hoewel Fujitsu met zijn TeamPoS 2000-platform ruimschoots voorzag in onze hardwarebehoefte, gaven het brede services-portfolio en de wereldwijde dekking uiteindelijk de doorslag." Bill Waterson, Manager Retail bij Fujitsu in Engeland: "The Body Shop is een van de meest gerespecteerde retailspelers ter wereld. Wij ondersteunen de organisatie graag bij het realiseren van haar doelstellingen door een gestandaardiseerd PoS-hardwareplatform te leveren, aangevuld met infrastructure-management-services. Op die manier kan The Body Shop zijn operationele kosten verlagen en zijn klanttevredenheid verhogen."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!