Merk krijgt regie over iBeacons

Niet de retailer, maar de merken in de schappen van de retailer krijgen de iBeacon-touwtjes in handen. Met het Mobile-to-Mortar platform van leverancier iBeacons inMarket beheren de merken iBeacon-acties bij retailers.

Daardoor bepalen zij bijvoorbeeld wat de kortingspercentages zijn, waardoor zij ook acties landelijk en bij verschillende retailers tegelijk kunnen uitrollen.

Naast de implementatie van het nieuwe platform rolt inMarket zijn iBeacons uit naar meerdere plaatsten in de Verenigde Staten, waaronder New York, Boston en Miami. Eerder dit jaar introduceerde inMarket zijn iBeacons bij ruim tweehonderd vestigingen van de Amerikaanse supermarktketens Safeway en Giant Eagle.

Eerder: iBeacons naar Amerikaanse supermarkten

Bron: 9to5mac.com

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!