Verkeerde prijsperceptie van Jan Linders

De prijsafstand van Supermarktketen Jan Linders met de discounters is nog maar 2 procent. Uit onderzoek blijkt echter dat de vaste prijzen van de keten niet als goedkoop worden ervaren. De supermarktketen blijft daarom middels plafondborden en advertentiecampagnes in regionale kranten hameren op de lage prijzen. Daarnaast start komende week een stevige najaarscampagne waarin de prijzen vergeleken worden met die van de landelijke ketens, aldus Linders. Supermarktketen Jan Linders is bezig met een sanering en startte in april met een nieuwe huisstijl. Tot nu toe heeft de keten vier winkels omgebouwd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!