Oerbrood start intensieve marketing

Het broodmerk Oerbrood gaat middels een reclamecampagne haar doel nastreven om de huidige verkoop met tien procent te laten stijgen. Momenteel worden er jaarlijks 22 miljoen Oerbroden verkocht. De reclamecampagne zet in op een mystiek imago, te vergelijken met bijvoorbeeld het kaarmerk Old Amsterdam. De bedoeling is dat de klant straks op zoek gaat naar het echte Oerbrood.
Het brood wordt momenteel verkocht via de formules van Laurus, Schuitema en Superunie. Om de merknaam te versterken heeft Oerbrood hun eerst brandmanager aangesteld.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!