Klavertje van AH nu al omstreden

Het gezondheidssymbool van Albert Heijn is al voor de daadwerkelijke ingebruikname omstreden. Omdat Albert Heijn niet van plan is het klavertje te delen, is het Ministerie van Volksgezondheid bang voor een wildgroei van keurmerken. Wel laat AH weten dat ze bereid zijn het systeem dat ze de vergelijkingssystematiek die in samenwerking met het Voedinscentrum is ontwikkeld, willen delen. Het ministerie is desondanks bang dat de markt binnen onafzienbare tijd zal worden overspoelt door gezondheidssymbolen die gebaseerd zijn op verschillende criteria.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!