Horeca moet alle zintuigen prikkelen

De tijd dat horecabedrijven door de aanschaf van een designinterieur onderscheidend konden zijn, is voorbij. Vandaag de dag wil de bezoeker dat alle zintuigen worden geprikkeld. Door te spelen met zaken als licht en geuren ontstaat er een totale beleving die zorgt voor een geheel eigen karakter. Indrukken moeten op elkaar worden afgestemd. Daarbij moet rekening worden gehouden met de vijf zintuigen die horen, zien, proeven, ruiken en voelen. Veel Nederlandse horeca-ondernemers zijn geen trendsetters. De Duitse Cocoon Club loopt bijvoorbeeld voorop in het bedienen van klantbehoeftes. De club biedt ruimtes die gasten zelf kunnen aanpassen op hun eigen voorkeur. Zo is de muziek zelf uit te kiezen en kan met het licht regelen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!