Jan Linders gaat komend jaar winkels restylen

Jan Linders Supermarkten gaat vanaf half 2005 de winkels in een nieuw jasje steken. Het bedrijf gaat onder meer het logo, de payoff en de kleurstelling onder handen nemen. De aanpassingen zijn nodig omdat het tijd wordt voor een `aanscherping van de formule`, zo laat commercieel directeur Anita Wetterhahn van Jan Linders weten. Naast de aanpassingen in de uitstraling komen er twee `speerpuntgroepen`. Deze assortimentsgroepen krijgen extra aandacht door middel van de `zes V`s van Jan Linders`. Hieronder vallen onder meer Verrassen, Verleiden en Verwennen. Jos de Vries The Retail Company neemt de restyling voor zijn rekening. Vooruitlopend op de aanpassingen komt begin 2005 een nieuw kassasysteem en start een pilot met een automatisch bestelsysteem, uitgaande van scangegevens. De supermarkten van Jan Linders zijn in Limburg, het zuiden van Gelderland en het oosten van Noord-Brabant te vinden. Vooralsnog zal de supermarktorganisatie zich niet buiten deze provincies begeven. Wel is het de bedoeling dat de huidige 45 winkels worden uitgebreid naar zo`n 60 stuks.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!