Muziek van Reebok en Ben-Ari

De wereldberoemde hiphop-violiste Miri Ben-Ari en Reebok hebben een veelzijdig partnerschap afgesloten. Samen zullen ze met Universal Motown Records een videoclip voor ‘We gonna win’ produceren, de nieuwe single van Ben-Ari's debuutalbum. De samenwerking markeert Reeboks eerste stappen in de wereld van de videoproductie. De inspanningen draaien vooral om de Israëlische superster Ben-Ari neer te zetten als het nieuwste gezicht van de wereldwijde reclamecampagne van Reebok, 'I am what I am', die bestaat uit gedrukte, online en retailelementen. De unieke video, geregisseerd door Paul Schneider, toont Ben-Ari en rapper Styles P. in op maat gemaakte kleding, schoenen en accessoires van Reebok. De video zal deze winter in Europa te zien zijn.

Reebok International Ltd. is wereldwijd actief als ontwerper, handelaar en distributeur van sport-, fitness- en casual schoenen, kleding en accessoires onder de merken Reebok, Rockport, CCM, Jofa, Koho en Greg Norman. De omzet over 2004 bedroeg in totaal ongeveer 3,8 miljard dollar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!