Wal-Mart lanceert modelijn

Supermarktketen Wal-Mart stapt in de fast fashion business. Het Amerikaanse concern lanceert modelijn met laaggeprijsde versies van trendy modeartikelen. De nieuwe collectie heeft de naam ‘Metro 7' en richt zich op vrouwen van tussen de 25 en 45 jaar. Wal-Mart start de verkoop van de fast fashion in 500 filialen. Met de introductie van de modelijn wil de supermarkt klanten een completer aanbod bieden en het mode-imago opkrikken. Eerder deze week daagde het modeketen Anthropologie Wal-Mart voor de rechter. Het exclusieve merk is van mening dat Wal-Mart een bewuste strategie is begonnen om ontwerpen van anderen te kopiëren en voor weinig geld te verkopen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!