Online productvergelijking loont

Een toenemend aantal consumenten vergelijken de producten die ze willen gaan aanschaffen. Sites zoals kieskeurig.nl bieden een platform voor de uitwisseling van deze informatie. Prijsverschillen kunnen oplopen tot soms wel 700 euro waardoor steeds meer consumenten soortgelijke vergelijkingssites bezoeken. Internetaanbieders zitten dikwijls ver onder de verkoopprijs van winkelvestigingen. Maar dat internet nadelen heeft blijkt uit voorbeelden zoals de vakantie naar Panama. Geboekt via internet en aangekomen in Panama USA, in plaats van de bestemming in Midden-Amerika. Of de aanschaf van de veel goedkopere spiegelreflexcamera waar de lens niet bij bleek te zitten. Foutjes die aan de balie eenvoudig de wereld uit zouden zijn geholpen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!