Oil & Vinegar last van terugval

Het franchiseconcept Oil & Vinegar heeft op de thuismarkt Nederland te maken met een terugval. Tot en met juli dit jaar behaalde zes van het totale aantal winkels (36) een omzet die groei liet zien. De overige winkels hebben te maken met verliezen. Elke vestiging heeft zijn eigen verhaal maar terugkerende onderwerpen zijn het verslechterende assortiment, teruglopende omzetten en locaties die niet deugen. Winkels zoals Albert Heijn hebben steeds meer bijzondere producten in de schappen liggen. Momenteel hebben vijf winkels binnen een jaar de deuren moeten sluiten. Oprichter/directeur John Blogg reageert op de teruggang: “Een volwassen retailketen draait op 90 procent gezonde vestigingen. Bij de meeste retailketens is bij tien procent van de vestigingen iets aan de hand. We groeien dit jaar gewoon door. “

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!