Omzet thuiswinkelen stijgt

De totale omzet uit thuiswinkelen steeg in de eerste helft van 2005 naar 1,61 miljard euro, een stijging van 22 procent ten opzichte van vorig jaar. De stijging is volgens Thuiswinkel.org grotendeels toe te schrijven aan de toename van online consumentenbestedingen. Het internetshoppen groeide met 37 procent naar ruim € 1 miljard. Via internet wordt ruim 66 procent van de omzet van de Nederlandse thuiswinkelmarkt (waaronder internet, catalogus en post) wordt via internet gerealiseerd. De Nederlandse consument is daarmee koploper in Europa.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!