Belsimpel.nl overweegt ook in andere Europese markten wat te gaan doen. De Nederlandse retailer is al actief in België, maar denkt nu nadrukkelijk na over verdere expansie. Dat zegt medeoprichter- en eigenaar Jeroen Doorenbos in het meinummer van EtailTrends.
Belsimpel.nl verkoopt volgens Doorenbos met mobiele telefoons en abonnementen een complex product. “Dus het is niet voldoende om alleen een pakketje naar Duitsland te verschepen als we daar aan de slag zouden willen”, stelt hij. Dat er meer bij komt kijken, is tegelijkertijd iets wat hij leuk vindt. “Het prikkelt absoluut.”
Behalve een buitenlandse expansie, denkt Belsimpel.nl ook na over mogelijkheden om zijn fysieke winkels in te zetten voor de bezorging van online bestellingen. De retailer opende in twee jaar tijd zeven winkels, waar volgens Doorenbos heel goed Uberachtige platforms aan gekoppeld kunnen worden. “Het ligt voor de hand om daar wat mee te doen”, stelt hij. Voordat het zover is zijn er volgens hem nog wel wat automatiseringstappen nodig.
Doorenbos gelooft in een combinatie van bricks en clicks, vertelt hij in het meinummer van EtailTrends. “Misschien niet voor de bakker op de hoek of voor de verkoop van vliegtickets en brillen, maar wel voor onze branche.” Hij gaat in EtailTrends 3 uitgebreid in op de omnichannel strategie van Belsimpel.nl, de investeringen om in alles de beste te zijn en de effiencywedstrijd binnen retail. Klik hier voor meer informatie over een abonnement.
Reacties 0