Hogere winst met C1000

De supermarktketen Schuitema heeft in het derde kwartaal ruim 18 procent meer winst geboekt. De nettowinst kwam uit op 47,6 miljoen euro. Het marktaandeel van Schuitema, bekend van de C1000-formule, steeg licht tot 14,9 procent. De recente prijsverlaging van Albert Heijn heeft geen grote gevolgen. "Communicatief lijkt het heel wat, maar het effect op onze spermarkten en de consequenties voor onze marge zijn te overzien", aldus directievoorzitter Jan Brouwer. Ahold, het moederconcern van Albert Heijn, is voor 73 procent eigenaar van Schuitema.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!