Streekproducenten werken samen

Streekproducten zoals jam, kaas en yoghurt zijn populair. Om de handel te professionaliseren start op de Veluwe een campagne die streekproducten uit de IJsselvallei bekend moet maken. De campagne start volgend voorjaar waarbij een keten van winkels de wens is. Met de actie willen de producenten inspelen op de populariteit van slow food: de aandacht voor producten uit eigen streek is groot en er wordt betaald voor kwaliteit. De diversiteit van de producten is groot: kaas, boerenyoghurt en andere zuivelproducten, aardbeien, fruitsappen en jams, bijzondere aardappelrassen en diverse soorten vlees. Tijdens de campagne zal de consument in de grotere centra rond de IJsselvallei in contact komen met het lekker-lokaal-concept.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!