Numico presteert slecht in Nederland

Numico verwacht een omzettoename van 12 procent maar de voedingsproducent presenteert nergens ter wereld zo slecht als in Nederland. Na een negatieve groei eerder dit jaar is er nu sprake van 1,5 procent groei. Buiten Nederland weet het bedrijf een gemiddelde groei van 13 procent te bewerkstelligen. Het voedingsconcern wist de nettowinstmarge op babyvoeding op te krikken tot 14 procent. De groei van het bedrijf wordt vooral behaald in Groot-Brittannië en Oost-Europa. Zo is het marktaandeel in Groot-Brittannië gegroeid van 29,6 procent naar 34 procent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!