CoopCodis zet in op onderscheiding

CoopCodis in Varseveld start met een vernieuwde Coop waarbij wordt ingezet op een groot aanbod gezonde producten. De supermarktorganisatie hoopt zich hiermee op een positieve manier te onderscheiden, omdat het ‘in het huidige prijsgeweld het meer dan ooit aankomt op onderscheidend vermogen’. Directeur van CoopCodis, René van Klooster, is van mening dat diegene die niet of onvoldoende in staat zijn zich te onderscheiden, in de toekomst gevaar loopt. “De afstand tussen de duurste en goedkoopste supermarkten zal nog verder krompen. Dat is voor ons ook een belangrijke overweging geweest om het experiment in Varsseveld te starten”, aldus de directeur.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!