Unilever zet in op vernieuwing

Unilever zet productvernieuwing in als antwoord op de prijzenslag in de supermarktbranche. Het bedrijf heeft dit jaar voor 110 miljoen euro aan innovaties op de Nederlandse markt gebracht. Directievoorzitter Harry Brouwer van Unilever Nederland stelt dat innovaties voor een producent een manier is om bij te dragen aan de groei van het levensmiddelenkanaal. “Innovaties brengen additionele omzet voor de retailer en hebben doorgaans een goede marge”, aldus Brouwer. Unilever is producent van merken als Omo, Becel en Calvé.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!